ВИКОРИСТАННЯ ПОПУЛЯРНИХ ПІСЕНЬ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО». ФОНОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ

  • Наталія Вячеславівна ЗЕМЛЯНСЬКА Київська муніципальна академія естрадного та циркового мистецтв https://orcid.org/0000-0002-2192-8380
Ключові слова: вимова, популярні пісні, тексти пісень, пісенний матеріал, іноземна мова, фонетичні навички, методи навчання

Анотація

У процесі вивчення іноземної мови студенти можуть зіткнутися з різними труднощами, які можуть перешкодити їм досягти бажаної мети. Вимова англійської мови традиційно вважається однією з найскладніших проблем, для вирішення якої потрібні особливий підхід та методи навчання. Викладання англійської мови за допомогою популярних пісень видається достатньо ефективним методом, оскільки пісні надають студентам безліч фонологічних шаблонів, які вони можуть опанувати ефективним і водночас приємним способом. Крім того, музика впливає на почуття студентів, розвиваючи їхній емоційний інтелект, забезпечуючи невимушену атмосферу в аудиторії, мотивуючи їх таким чином вивчати різні аспекти англійської мови. Ще один незаперечний аргумент щодо використання пісень та музики у процесі вивчення іноземної мови, – це те, що ці два поняття мають багато спільного. Як і мова, музика має такі акустичні параметри, як висота звуку, тривалість, наголос та інтонація. У статті зосереджено увагу на методологічній цінності популярних пісень у розвитку фонетичних здібностей у студентів спеціальності «Музичне мистецтво». За результатами аналізу науково-дослідницьких робіти вітчизняних та зарубіжних учених і практиків автором було зроблено висновок, що популярні пісні можна використовувати для відпрацювання всіх мовних навичок – граматики, словникового запасу, читання, аудіювання, письма та, найголовніше, навиків вимови. У статті також описуються труднощі, з якими стикаються студенти у процесі оволодіння вимовою, надається методичний підхід до використання пісень на заняттях із іноземної мови.

Посилання

References:
1. Carr, P. (2016). A Glossary of Phonology. Edinburgh: Edinburgh University Press Ltd. [in English]
2. Kellaris, J. & Cox, A. & Cox, D. (1993). “The Effect of Background Music on Ad Processing: A Contingency Explanation”, 114 Journal of Marketing, October, 1993, 57 (October, 1993) [in English]
3. Krashen, S. (1982). Principles and Practice in Second Language Acquisition. California: Pergamon Press Inc. [in English].
4. Kumaravadivelu, B. (2013). Beyond Methods: Macrostrategies for Language Teaching. Washington: Yale University [in English]
5. Kuśnierek, A. (2016) The role of music and songs in teaching English vocabulary to students. World Scientific News, 43(1) [in English]
6. Liddicoat, A.J. & Scarino, A. (2013). Intercultural Language Teaching and Learning. USA: Wiley and Blackwell [in English]
7. Millington, Neil T. (2011). “Using Songs Effectively to Teach English to Young Learners”. Journal of Language Education in Asia, 2011, 2(1), 134-141. Japan: Ritsumeikan Asia Pacific University [in English]
8. Roseboro, A.J.S. (2010). Teaching Middle School Language Arts: Incorporating Twenty-first-Century Literacies. UK: Rowman & Littlefield Education [in English]
9. Vasquez, A. & Hansen, A. & Smith P. (2010). Teaching Language Arts to English Language Learners. New York: Routledge [in English]
Опубліковано
2021-11-21
Розділ
МУЗИКОЗНАВЧІ СТУДІЇ